• מלכה זילברמן ספקטור
    איך לעורר את התשוקה המינית בכל גיל
  • שירי בכר
    שירי בכר
  • אייל דרורי
    רו"ח איל דרורי, יועץ אסטרטגי, עסקי, פיננסי וניהולי
  • פז מושקוביץ גן-זך מחוברת
  • מתי וינברג
    מתי וינברג- יועץ ומטפל זוגי ואישי
  • פרופסור יונתן סמילנסקי
  • שרון אייזן
    סודות החשיבה המנצחת – איך לפרוץ דרך ב- 7 צעדים
  • מיקי לב רון
    סיפורים ייחודיים מרחבי יבשת אפריקה
  • תאטרון "יהלימא"
    טיפול "10,000" והפעם לא למכונית...
  • איילת גינזבורג
    תהליכי קבלת החלטות והתמודדות עם שינויים
  • אלכס סטרניק
    להגיע אל כס הצחוק - נונסנס ותראפיה בצחוק
  • עופר ענבי
    האירועים שעצבו את פני האומה
  • אלון אולמן
    פריצת גבולות
  • ניר גוטליב
    נומרולוגיה קבלית
  • ליאור צורף
    חוקר, מרצה, יועץ ובלוגר בתחום חכמת ההמונים
  • ליאת אשורי
    מהפך וסטיילינג
  • שלי גפן
    'מי שולט בשלט'? יחסים בין הורים, ילדים והתקשורת
דף הבית >> סדנאות והפעלות >> יצירת שינוי הלכה למעשה והטמעת המושג "שיווק אקטיבי" באמצעות רשתות חברתיות

הרצאות בנושא סדנאות והפעלות

יצירת שינוי הלכה למעשה והטמעת המושג "שיווק אקטיבי" באמצעות רשתות חברתיות

מאת: תמיר הוברמן

רבים לא מודעים לעובדה שאיכות החיים שלנו והאפקטיביות של מעשינו נקבעת באופן בלעדי על ידי המחשבות שלנו. אם תשאל: "מהי בעצם מחשבה?" תתפלא לגלות שהתשובה למעשה טמונה בגוף השאלה, כלומר מחשבה היא למעשה שאלה שאנחנו שואלים את עצמנו. לכן קל להבין שמחשבה אפקטיבית היא לא יותר מאשר שאלה אפקטיבית.
אם תשים לב תבחין שאתה כל הזמן שואל את עצמך שאלות: "מה אלבש היום?", "מה אני רוצה לאכול?", "למה הוא קיבל יותר ממני?", "מה עושים עכשיו?" ועוד שאלות רבות. 
אחת השאלות האפקטיביות ביותר שבעיניי היא עוצמתית במיוחד בתחום המקצועי שבו אני עוסק היא "כיצד אני יכול לשפר את הביצועים שלי ב...?". אם יש מחשבה שהשפיעה על חיי המקצועיים ויכולה לשנות מאוד גם את חייך היא שאלה פשוטה אך מרכזית זו. 
כסמנכ"ל בכיר בפיתוח עסקי יש לי צורך יום-יומי להיות בקשר עם לקוחות פוטנציאליים שיכולים להתעניין במוצריי ולרכוש אותם  ואת השירותים שאני מציע. השיטות שבהן השתמשתי לפני כמה שנים לא היו אפקטיביות דיין, משום שזמן התגובה מחברות פוטנציאליות שאליהן פניתי היה ארוך מאוד, וברוב במקרים לא קיבלתי מענה כלל. הסיבה לזאת הייתה כיוון שאותן החברות שפניתי אליהן היו בעיקר חברות גלובליות, שלא הכירו את החברה שלי ולכן לא ענו למיילים ששלחתי. 

השאלה ששאלתי את עצמי הייתה "כיצד אני יכול להגדיל את האפקטיביות של הפניות שלי כך שאוכל לקצר את זמני התגובה ולהגדיל את ההסתברות שיתייחסו למיילים שאני שולח?".
במקרה לגמרי החלטתי שאני רוצה למצוא מענה לשאלה זו באמצעות שימוש ברשתות החברתיות. לאחר מחקר בתחום החלטתי שאני מתמקד ברשת העסקית הנקראת "לינקדאין". רשת זו היא רשת עסקית המתמחה בפנייה בעיקר לחברות (המינוח הלועזי הוא B2B – Business to Business) וזה בדיוק מה שהייתי זקוק לו. 
האירוע ששכנע אותי סופית שרשת לינקדאין יכולה לשפר במידה רבה את האפקטיביות העסקית שלי ושל החברה שלי, היה מענה לפנייה ישירה שלי למנכ"ל אמזון מר ג'ף בזוס. בניגוד מוחלט למצופה קיבלתי מענה מהעוזרת האישית של מר ג'ף בזוס בתגובה למייל ששלחתי ישירות אליו בנוגע לאחד מהמוצרים שרציתי למסחר לאמזון. התגובה עזרה לי להבין כיצד יש לקדם את המוצר שלי וחסכה לי זמן יקר וכסף.
בעקבות אירוע זה השלכתי את רוב הכלים המיושנים שהשתמשתי בהם עד לאותה תקופה והחלטתי לרכז את מְרב המאמצים העסקיים והשיווקיים שלי ברשת עוצמתית זו. לאחר מכך הגדלתי את הרשת העסקית שלי לכדי יותר מ- 30000 אנשי קשר ברשת העסקית לינקדאין. רשת זו אפשרה לי להגיע לחברות מובילות בעולם ולכל מקבלי ההחלטות. מאוחר יותר החלו לזמן אותי בעולם להרצות על ניצול הרשתות החברתיות לצורך שימוש בשיווק ובפיתוח עסקי.. 
בהרצאה זו מתואר תחילה ההליך המחשבתי הנדרש על מנת ליצור שינוי בעסק, בחברה ובחיים האישיים, תוך שיתוף הסיפור האישי שלי. יינתנו כלים פרקטיים המאפשרים מחשבה בונה וחיובית שהכרחית בכדי ליצור כל שינוי.  בתור מרצה מורשה בשיטת NLP יצרתי כלי חשיבה עוצמתיים במיוחד שעוזרים לחברות ואנשי מקצוע בארץ ובעולם להיות אפקטיביים יותר בפנייה לחברות ולאנשי מפתח מובילים.
בשלב השני יובאו האתגרים איתם התמודדתי בחברה ולבסוף יתוארו הפתרונות שנמצאו תוך שימת דגש על סיפורים אמתיים מחברות מובילות בעולם.
search
מציג תוצאות 1 - 200 מתוך 204
<< לדף הקודםדף:  1 2לדף הבא >>
search
שם מלא:
טלפון:
דוא''ל:

פרסום באינטרנט SEO-Creative | עיצוב אתרים Studio Bahir