• מלכה זילברמן ספקטור
    איך לעורר את התשוקה המינית בכל גיל
  • שירי בכר
    שירי בכר
  • אייל דרורי
    רו"ח איל דרורי, יועץ אסטרטגי, עסקי, פיננסי וניהולי
  • פז מושקוביץ גן-זך מחוברת
  • מתי וינברג
    מתי וינברג- יועץ ומטפל זוגי ואישי
  • פרופסור יונתן סמילנסקי
  • שרון אייזן
    סודות החשיבה המנצחת – איך לפרוץ דרך ב- 7 צעדים
  • מיקי לב רון
    סיפורים ייחודיים מרחבי יבשת אפריקה
  • תאטרון "יהלימא"
    טיפול "10,000" והפעם לא למכונית...
  • איילת גינזבורג
    תהליכי קבלת החלטות והתמודדות עם שינויים
  • אלכס סטרניק
    להגיע אל כס הצחוק - נונסנס ותראפיה בצחוק
  • עופר ענבי
    האירועים שעצבו את פני האומה
  • אלון אולמן
    פריצת גבולות
  • ניר גוטליב
    נומרולוגיה קבלית
  • ליאור צורף
    חוקר, מרצה, יועץ ובלוגר בתחום חכמת ההמונים
  • ליאת אשורי
    מהפך וסטיילינג
  • שלי גפן
    'מי שולט בשלט'? יחסים בין הורים, ילדים והתקשורת
דף הבית >> מנחה לאירוע >> כח ההשפעה בעסקים

הרצאות בנושא מנחה לאירוע

כח ההשפעה בעסקים

מאת: נמרוד הראל

אנו חיים בעולם תחרותי המשתנה בקצב מהיר, עולם שבו תדמית המוצר או השירות היא עניין מכריע בהצלחה או בכשלון של עסק. עולם שבו הלקוח של  היום לא בהכרח יהיה שלך גם מחר. בעולם כזה, שליטה בסיטואציה בינאישית -  מכירה, שירות והנעת עובדים ועמיתים - היא עניין הכרחי.

נמרוד הראל, מומחה לסוגסטיות והשפעה, פיתח עם אנשי מקצוע סדנא ייחודית - 'כוח ההשפעה בעסקים'  - הרצאה שמטרתה לספק למנהלים, אנשי שיווק, שירות ומכירות כלים ויכולות שישפרו את הביצועים העסקיים, באמצעות לימוד ויישום טכניקות השפעה בינאישיות, הרלוונטיות לעשייה העסקית היומיומית שלהם. הסדנה חוויתית, מהנה, שוברת שגרה ויכולה להתנהל מול אירועים עסקיים או חברות ואירגונים ומאפשרת לארגונים לצאת מהקופסא, להתחדש ולהתרענן.
 
הסדנא מיועדת להעמקת הכרות המשתתפים עם עקרונות ההשפעה בקונטקסט העסקי ובעולמם המקצועי והיא מורכבת משני חלקים:
בחלק הראשון חושף נמרוד הראל כמה מהסודות השמורים ביותר שלו ושל מומחים בעלי שם עולמי בתחום ההשפעה. בהרצאה המשלבת תמונות, סרטונים וקטעים אינטראקטיביים בהשתתפות הקהל נלמדים ומודגמים ששת עקרונות ההשפעה. חלק זה מיועד לקבוצות קטנות, בינוניות וגדולות.

בחלק השני מתרגלים המשתתפים את השימוש בעקרונות אלה באמצעות המחשות מעניינות ומגוונות והתנסויות בינאישיות וקבוצתיות; ומתכננים יחד את הטמעתם בעבודתם היומיומית. חלק זה מיועד עבור קבוצות של 10-15 משתתפים בקבוצה.
 
סדנת 'כוח ההשפעה בעסקים' ניתנת להעברה במתכונת מלאה המשתרעת על 6 שעות (שעת הרצאה ו-5 שעות סדנה) או במתכונת חלקית בת 75 דקות (הרצאה בלבד). ניתן לפצל את ההרצאה והסדנה לימים נפרדים בהתאם לכמות המשתתפים והצוותים בארגון.

כוח ההשפעה

נמרוד הראל, מומחה לסוגסטיות והשפעה, חושף במהלך הסדנה כמה מהסודות השמורים ביותר שלו ושל מומחים בעלי שם בתחום ההשפעה. המטרה: להקנות לשומעים כלים שימושיים להשפעה על התנהגות אנושית בסביבה עסקית ובין-אישית.
הסדנה משלבת תמונות, סירטונים, והדגמות אינטראקטיביות בשיתוף הקהל.

במהלך הסדנה נלמדים:

· ששת עקרונות ההשפעה של צ'יאלדיני  ושיטות מעשיות  לישומן
· טכניקות שיכנוע מבוססות שפת גוף
· סוגסטיות – שימוש מושכל במילים
· זיהוי וניצול התנהגות אוטומטית
 

מה זה מנטליזם?

"מנטליזם זאת טכניקה שעושה שימוש בטכנולוגיות חדשות, בפסיכולוגיה ובאילוזיות, כדי לקדם מכירות של מוצרים או שירותים שונים, וכדי להעביר מסרים שונים. הטכניקה מתבססת על  העברת מידע באמצעות סוגסטיה וגם באמצעות אלמנטים מבדרים. באנגלית קוראים לזהInfotainer , שכן הדרך הטובה ביותר להעביר מידע או לשכנע היא על ידי שילוב מנה גדושה של בידור. צריך לבדר את הלקוחות הפוטנציאליים. צריך לתת להם מידע, אך גם לתת להם Good Time. זו הדרך הטובה ביותר לקבל את צומת הלב של ציבור, ועל ידי כך להטמיע בתודעה שלו את המסרים או את היתרונות של מוצר או שירות כלשהו".
 
תן לי דוגמאות לפעילות שלך.
 
"אם אני אמור לסייע בקידום מדפסת מהירה למשל, אני משתמש בטכניקות שציינתי כדי להדגים איך טקסט שחושבים עליו – יודפס. אם אני רוצה להדגים עד כמה מחשב נייד קל, אני יוצר את הרושם שהוא צף באוויר. זה גם בידור וגם קידום מכירות".
 
זה כישופים או שיש לך כוחות פאראפסיכולוגיים?

"זה לא כישופים וגם לא כוחות פאראפסיכולוגיים, זה בסך הכל שימוש בטכניקות תוך ניצול הפסיכולוגיה של האדם כדי ליצור בין השאר אשליות שמקדמות מכירות".
 
איך אתה עושה את זה?
"זה הסוד המקצועי שלי"
 
יש ביקוש לשירותים שלך?
 
"בהחלט יש. אני עובד בעיקר עם חברות היי-טק שמציגות מוצרים בתערוכות או הפקת כנסים. הדרך הטובה ביותר לרתק את המבקרים היא ליצור אפקט של תדהמה. בדרך זו המבקרים ישימו לב למוצר. ומתוך ניסיון שלי -  זה עובד".

 
נמרוד הראל, מומחה לסוגסטיות והשפעה, פיתח עם אנשי מקצוע סדנא ייחודית - 'כוח ההשפעה בעסקים'  - הרצאה שמטרתה לספק למנהלים, אנשי שיווק, שירות ומכירות כלים ויכולות שישפרו את הביצועים העסקיים, באמצעות לימוד ויישום טכניקות השפעה בינאישיות, הרלוונטיות לעשייה העסקית היומיומית שלהם. הסדנה חוויתית, מהנה, שוברת שגרה ומאפשרת לארגונים לצאת מהקופסא, להתחדש ולהתרענן.
 

הסדנא מיועדת להעמקת הכרות המשתתפים עם עקרונות ההשפעה בקונטקסט העסקי ובעולמם המקצועי והיא מורכבת משני חלקים:
בחלק הראשון חושף נמרוד הראל כמה מהסודות השמורים ביותר שלו ושל מומחים בעלי שם עולמי בתחום ההשפעה. בהרצאה המשלבת תמונות, סרטונים וקטעים אינטראקטיביים בהשתתפות הקהל נלמדים ומודגמים ששת עקרונות ההשפעה. חלק זה מיועד לקבוצות קטנות, בינוניות וגדולות.

בחלק השני מתרגלים המשתתפים את השימוש בעקרונות אלה באמצעות המחשות מעניינות ומגוונות והתנסויות בינאישיות וקבוצתיות; ומתכננים יחד את הטמעתם בעבודתם היומיומית. חלק זה מיועד עבור קבוצות של 10-15 משתתפים בקבוצה.
 

סדנת 'כוח ההשפעה בעסקים' ניתנת להעברה במתכונת מלאה המשתרעת על 6 שעות (שעת הרצאה ו-5 שעות סדנה) או במתכונת חלקית בת 75 דקות (הרצאה בלבד). ניתן לפצל את ההרצאה והסדנה לימים נפרדים בהתאם לכמות המשתתפים והצוותים בארגון.

סוגסטיות והשפעה


נמרוד הראל, מומחה לסוגסטיות והשפעה, חושף במהלך הסדנה כמה מהסודות השמורים ביותר שלו ושל מומחים בעלי שם בתחום ההשפעה. המטרה: להקנות לשומעים כלים שימושיים להשפעה על התנהגות אנושית בסביבה עסקית ובין-אישית.
הסדנה משלבת תמונות, סירטונים, והדגמות אינטראקטיביות בשיתוף הקהל.

במהלך הסדנה נלמדים:


· ששת עקרונות ההשפעה של צ'יאלדיני  ושיטות מעשיות  לישומן
· טכניקות שיכנוע מבוססות שפת גוף
· סוגסטיות – שימוש מושכל במילים
· זיהוי וניצול התנהגות אוטומטית
 
search
מציג תוצאות 1 - 200 מתוך 205
<< לדף הקודםדף:  1 2לדף הבא >>
search
שם מלא:
טלפון:
דוא''ל:
עבור חברות, כנסים או אירועים מיוחדים הם דרך מצוינת להעביר ידע, לפתח דיון או פשוט לצאת משגרת העבודה. על מנת להוסיף ענין ואנרגיה חדשה כדאי להזמין מנחה לאירוע. עובדי חברה או אורחים מחו"ל יופתעו לטובה כאשר הכנס הבא שיגיעו אליו לא יהיה כמו קודמו – הפעם, בנוסף לחיזוק קשרים ונטורקינג, הם יזכו לחוויה מעשירה ומעניינת שתפתח שיח עם עמיתיהם.
איכות המנחים בבית המרצים הינה בלתי מתפשרת – הם בקיאים בתחום התמחותם, סוחפים את הקהל ודוחפים אותו לדיון ומחשבה. מנחה לאירוע מקצועי יהפוך את האירוע לבלתי נשכח. לפי סוג האירוע, נדע להתאים לכם מנחה שיתרום מהידע המקצועי שלו, ירתק את הקהל ויוביל את התנהלות המפגש.
המנחים של בית המרצים באים ממגוון תחומים: עסקים, כלכלה, פסיכולוגיה, מוטיבציה, מנטליזם, דמיון מודרך ועוד! צרו עימנו קשר על מנת שהאירוע הבא שלכם יהיה בלתי נשכח!

פרסום באינטרנט SEO-Creative | עיצוב אתרים Studio Bahir