• מלכה זילברמן ספקטור
    איך לעורר את התשוקה המינית בכל גיל
  • שירי בכר
    שירי בכר
  • אייל דרורי
    רו"ח איל דרורי, יועץ אסטרטגי, עסקי, פיננסי וניהולי
  • פז מושקוביץ גן-זך מחוברת
  • מתי וינברג
    מתי וינברג- יועץ ומטפל זוגי ואישי
  • פרופסור יונתן סמילנסקי
  • שרון אייזן
    סודות החשיבה המנצחת – איך לפרוץ דרך ב- 7 צעדים
  • מיקי לב רון
    סיפורים ייחודיים מרחבי יבשת אפריקה
  • תאטרון "יהלימא"
    טיפול "10,000" והפעם לא למכונית...
  • איילת גינזבורג
    תהליכי קבלת החלטות והתמודדות עם שינויים
  • אלכס סטרניק
    להגיע אל כס הצחוק - נונסנס ותראפיה בצחוק
  • עופר ענבי
    האירועים שעצבו את פני האומה
  • אלון אולמן
    פריצת גבולות
  • ניר גוטליב
    נומרולוגיה קבלית
  • ליאור צורף
    חוקר, מרצה, יועץ ובלוגר בתחום חכמת ההמונים
  • ליאת אשורי
    מהפך וסטיילינג
  • שלי גפן
    'מי שולט בשלט'? יחסים בין הורים, ילדים והתקשורת
דף הבית >> טלוויזיה >> בובות על חוטים

הרצאות בנושא טלוויזיה

בובות על חוטים

מאת: גלעד לוי-קופלמן

הריאליטי הוא כבר מזמן לא רק הז'אנר הטלוויזיוני הפופולארי ביותר של זמננו, הוא תרבות שלמה!
אז מה יש בהן, בתוכניות הריאליטי, שגורם להן לזכות להצלחה מטאורית שכזו? מה מביא מיליונים להתמכר ולצרוך את הסם הזה שעות רבות בשבוע ובשאר הזמן לדבר על זה ללא הפסקה בעבודה, בבית הקפה ובבית.
בהרצאה נענה על כל השאלות האלה ונתאר בהרחבה ובעזרת כלים ביקורתיים את התופעה הכל כך רחבה הקרויה "תרבות הריאליטי"

*כיצד עובד המנגנון 
נציץ אל מאחורי הקלעים של תוכניות הריאליטי, כיצד ובאיזה כלים מופעלים המתמודדים על מנת לרגש,
להצחיק או לספר לנו הצופים סיפור דרמטי, ומתי ההחלטה לבכות, לצחוק ולהתרגש היא באמת שלנו.

*הטרומפלדורים של היום
נדבר על גיבורי התרבות שמצמיחה תרבות הריאליטי, אילו תכונות נדרשות מהם על מנת להפוך לכאלה,
מה ההבדלים בינם לבין גיבורי התרבות של פעם וכיצד נבנית דמותו של גיבור הריאליטי במוחו של המפיק.

*הריאליטי כמורה, וכמחנך בעזרת מסרים
 מהם המסרים הסמויים והגלויים בתוכניות הריאליטי השונות, כיצד ממלאת תרבות הריאליטי תפקיד
מרכזי כמעצבת תודעה הישגית ותחרותית אך גם מנוכרת, וכיצד עומדים מסרים אלה אל מול המסרים
בתוכניות האחרות המשודרות, בדגש על תוכניות הילדים והנוער

*מה אני רוצה להיות כשאהיה גדול? מפורסם!
כיצד מותאמת תרבות הריאליטי בצורה מושלמת לרצון של דור שלם להיות מפורסם, ואיך הפך הפירסום
להיות למטרה עצמה ולא אמצעי לההגשמה עצמית.
מה מסתתר מאחורי החיוכים המצולמים של המפורסמים וכיצד נראים באמת חייהם בזמן שהמצלמה
אינה פועלת.
מה קורה לכוכבי הריאליטי בזמן 15 דקות התהילה שלהם ואיזה מחיר הם משלמים לאחר שדקות אלה מגיעות לסיומן.


*לסיכום: 
המטרה של ההרצאה איננה להגדיר את הריאליטי כתופעה תרבותית שלילית המאיימת על כולנו, אלא 
קודם כל להציץ לתוך עולם, חדש יחסית, שהנסתר בו הוא רב על הגלוי, ולהגביר את המודעות למרחב
התרבותי והדינמי בו אנו חיים.
כמו כן המטרה היא לשנות את הרגלי הצפייה של כולנו ולהפוך אותם מפאסיביים ומקבלים ללא תנאי,
לביקורתיים ורגישים לכוונות נסתרות, לא רק בתוכניות הריאליטי אלא בכל התוכניות המשודרות..
המטרה אינה להטיף אלא לקיים דיון, כדי שלא נהפוך לבובות על חוטים.

ההרצאה כוללת מצגת ויזואלית עם שקופיות וקטעי וידאו שונים
search
מציג תוצאות 1 - 200 מתוך 204
<< לדף הקודםדף:  1 2לדף הבא >>
search
שם מלא:
טלפון:
דוא''ל:

פרסום באינטרנט SEO-Creative | עיצוב אתרים Studio Bahir