• מלכה זילברמן ספקטור
    איך לעורר את התשוקה המינית בכל גיל
  • שירי בכר
    שירי בכר
  • אייל דרורי
    רו"ח איל דרורי, יועץ אסטרטגי, עסקי, פיננסי וניהולי
  • פז מושקוביץ גן-זך מחוברת
  • מתי וינברג
    מתי וינברג- יועץ ומטפל זוגי ואישי
  • פרופסור יונתן סמילנסקי
  • שרון אייזן
    סודות החשיבה המנצחת – איך לפרוץ דרך ב- 7 צעדים
  • מיקי לב רון
    סיפורים ייחודיים מרחבי יבשת אפריקה
  • תאטרון "יהלימא"
    טיפול "10,000" והפעם לא למכונית...
  • איילת גינזבורג
    תהליכי קבלת החלטות והתמודדות עם שינויים
  • אלכס סטרניק
    להגיע אל כס הצחוק - נונסנס ותראפיה בצחוק
  • עופר ענבי
    האירועים שעצבו את פני האומה
  • אלון אולמן
    פריצת גבולות
  • ניר גוטליב
    נומרולוגיה קבלית
  • ליאור צורף
    חוקר, מרצה, יועץ ובלוגר בתחום חכמת ההמונים
  • ליאת אשורי
    מהפך וסטיילינג
  • שלי גפן
    'מי שולט בשלט'? יחסים בין הורים, ילדים והתקשורת
דף הבית >> עסקים והצלחה >> פרסום באינטרנט - מי צריך את זה?

הרצאות בנושא עסקים והצלחה

פרסום באינטרנט - מי צריך את זה?

מאת: ליאור קחן

ביליוני חיפושים חודשיים, רשתות חברתיות אשר כמות המשתמשים בהם עולה על כמות תושבי סין. אלו מייצרים אינסוף אפשרויות – דירוג אתר האינטרנט שלכם בתוצאות החיפוש, הצלחת קמפיין אינטרנטי, המיצוב שלכם ברשת, הפופולאריות שלכם ברשתות חברתיות.. כל אלו, יעזרו לכם להפיק את המיטב ולמקסם את התועלות העסקיות עבורכם.

 


מנועי החיפוש הינם הגורם הכי חשוב לייצור הכנסות  ברשת האינטרנט, ולכן אין זה מפתיע שהם מושכים כל כך הרבה תשומת לב. עשרות מיליוני חיפושים מתבצעים כל יום ברחבי העולם (300 מיליון שאילתות חיפוש ביממה אם אתה Google) על ידי מיליוני משתמשים, המחפשים מוצרים או שירותים אשר עשויים לספק את צורכיהם. עם זאת, זו פשוט עובדת חיים, אם אתרך אינו מופיע בתוצאות החיפוש הראשונות ייתכן גם שלא תמצא כלל על ידי הגולשים. גולשים נוטים לחפש לכל היותר תוצאות בשלושה העמודים הראשונים כאשר מרבית הכניסות מבוצעות באתרים שהופיעו ראשונים.
הרשתות החברתיות הפכו להיות הדבר החם ביותר ברשת האינטרנט. מחקרים מדברים על כך שהישראלי הממוצע מבלה שעה ביום ב Facebook. התכנים אשר מיוצגים בסטאטוסים, בעדכוני וידיאו, תמונות, קמפיינים וחברויות הם אלו אשר מקנים למותג חיים ברשתות החברתיות. ניהול נכון של התכנים והטכנולוגיה היא המפתח לניהול אינטראקציה וחשיפה נכונה בפני קהל הגולשים. הנוכחות ברשתות החברתיות מהווה ערוץ נוסף לחשיפת המותג וחיבור אליו גם לקהלי יעד חדשים
עיקרי ההרצאה
מתוך הכרה במגמות שהולכות ומתעצמות, נולד הצורך בהרצאה איכותית ומקיפה בה יוצגו שיטות וכלים לקידום אתרים, שיווק ופרסום תוך ניצול האפשרויות לחיסכון כלכלי ושימוש נכון באתר האינטרנט כאמצעי למינוף העסק וגידול בהכנסות
קהל יעד
חיילים משוחררים, מנהלי מכירות, מנהלי שיווק, מנהלי אתרי אינטרנט, מנהלי IT, בעלי אתרים, בעלי עסקים, יזמים, מנהלי תקשורת שיווקית, מנהלי מוצרים, מנהלי מותג, תקציבאים ופלנרים
כלים מעשיים אותם נסקור במהלך ההרצאה
·         כלים ניהולים למדידת אפקטיביות השיווק באינטרנט
·         כלים למדידת אפקטיביות של קידום אורגני SEO
·         ניהול קמפיינים ממומנים - SEM
·         פרסום ברשתות חברתיות – SMO
·         ניתוח וניתור פעולות שיווק – Google Analytics
·         מיתוג אישי וניהול מוניטין באינטרנט – REPUTATION MANAGEMENT
·         תוכן שיווקי באינטרנט – Online Marketing writing
·         ניתוח כדאיות השקעות באינטרנט ROI



 

search
מציג תוצאות 1 - 200 מתוך 204
<< לדף הקודםדף:  1 2לדף הבא >>
search
שם מלא:
טלפון:
דוא''ל:

פרסום באינטרנט SEO-Creative | עיצוב אתרים Studio Bahir