• מלכה זילברמן ספקטור
    איך לעורר את התשוקה המינית בכל גיל
  • שירי בכר
    שירי בכר
  • אייל דרורי
    רו"ח איל דרורי, יועץ אסטרטגי, עסקי, פיננסי וניהולי
  • פז מושקוביץ גן-זך מחוברת
  • מתי וינברג
    מתי וינברג- יועץ ומטפל זוגי ואישי
  • פרופסור יונתן סמילנסקי
  • שרון אייזן
    סודות החשיבה המנצחת – איך לפרוץ דרך ב- 7 צעדים
  • מיקי לב רון
    סיפורים ייחודיים מרחבי יבשת אפריקה
  • תאטרון "יהלימא"
    טיפול "10,000" והפעם לא למכונית...
  • איילת גינזבורג
    תהליכי קבלת החלטות והתמודדות עם שינויים
  • אלכס סטרניק
    להגיע אל כס הצחוק - נונסנס ותראפיה בצחוק
  • עופר ענבי
    האירועים שעצבו את פני האומה
  • אלון אולמן
    פריצת גבולות
  • ניר גוטליב
    נומרולוגיה קבלית
  • ליאור צורף
    חוקר, מרצה, יועץ ובלוגר בתחום חכמת ההמונים
  • ליאת אשורי
    מהפך וסטיילינג
  • שלי גפן
    'מי שולט בשלט'? יחסים בין הורים, ילדים והתקשורת

צפריר בשן

צפריר בשן
צפריר בשן, מחבר רב המכר "כתיבה אפקטיבית" מלמד כתיבה אפקטיבית במערכת הביטחון ובארגונים פרטיים, ומשמש כאסטרטג ומנהל תוכן בארגונים רבים. בנוסף הוא מלמד ומרצה בפורומים פרטיים בכל חלקי הארץ, ומתמחה בכתיבה והכשרות במגזר השלישי. בעבר היה צפריר עורך בכיר והכשיר עשרות עורכים ומשכתבים בעיתונים הארץ וגלובס, שימש כסמנכ"ל שיווק בחברת סטרט-אפ וניהל את משרד יחסי הציבור bashanPR, שהתמחה בין היתר בפיננסים ובחברות היי-טק מקומיות ורב לאומיות.
צפריר שימש כעורך כבר מהימים הראשונים לאחר שירותו הצבאי. בשנות התשעים היה משכתב, עורך ומכשיר משכתבים בדסק הכלכלי של עיתון הארץ, שהפך לימים לעיתון TheMarker. במסגרת זו ערך באופן אישי כמה מהכותבים הבכירים בישראל, והכשיר עורכים שמובילים עד היום את התקשורת הכלכלית בישראל.


לאחר מכן שימש צפריר כעורך מוסף הטכנולוגיה של העיתון גלובס, וכפרשן בכיר בתחומים טכנולוגיים, מימוניים ועסקיים. צפריר ערך את המוסף בימי השיא של הבועה הטכנולוגית ועל שמו רשומים אינספור כתבות, סקופים ומדורים המנתחים את מצב הענף.


בעשור הקודם הקים צפריר את חברת יחסי הציבור bashanPR, שניהלה את יחסי הציבור של עשרות חברות טכנולוגיה וגופים מימוניים. הוא היה יועץ התקשורת של קרנות ההון סיכון בישראל, ושל חברות טכנולוגיה מוכרות, החל ממוטורולה וכלה בעשרות סטרט-אפים שהבשילו לכדי אקזיט בשנים האחרונות.


לאחר ששימש גם כסמנכ"ל שיווק בחברת סטרט-אפ, החל צפריר להתמקד בכתיבה, עריכה והכשרת כותבים במגזר העסקי. בשנים האחרונות צפריר כותב ועורך עבור הארגונים הגדולים ביותר בישראל, ומכשיר כותבים בארגונים רבים, ובראשם צה"ל ומערכת הביטחון. צפריר משמש מדריך קבוע ביחידות שונות של צה"ל, החל מיחידות מטכ"ליות, וכלה בזרועות ובגופי ההדרכה הגדולים בצה"ל. במגזר האזרחי צפריר שימש כעורך ומכשיר כותבים בארגונים כמו עיריית תל אביב, חברות טכנולוגיה, בנקים וחברות ביטוח וגופים הפועלים במגזר השלישי.


צפריר ערך בעשור החולף ספרים רבים – הן ספרי עיון ועסקים והן ספרי קריאה (שם הוא מתמקד בעיקר בעריכת ספרים מתורגמים). ב-2013 הוא פרסם את ספרו "כתיבה אפקטיבית", העוסק בהעברה איכותית של מסרים בתוך ארגונים ומחוצה להם, בהעברת אינפורמציה בהירה ובהנעה אפקטיבית לפעולה.


במקביל, צפריר ממשיך לפרסם מאמרים פרי עטו בעיתונים שונים, בבלוג הפרטי שלו ובפייסבוק. הטקסטים שלו זוכים באופן קבוע לעשרות, מאות ואלפי שיתופים, מצוטטים בחדשות ערוץ 2 וביתר גופי התקשורת ומציירים באופן מדויק את התגובה הציבורית לאקטים שלטוניים, עסקיים ותרבותיים.

 

בנוסף, צפריר זכה פעמיים בתחרות סיפור ב-140 תווים של מפעל הפיס (מקום ראשון ושני) והיה ברשימה הקצרה של המועמדים לפרס עינת לסיפור קצר.
 
צפריר חי בתל אביב עם אשתו ושלושת ילדיהם.


כתיבה ויראלית

בעידן הנוכחי, פייסבוק היא פלטפורמת התוכן השלטת של חיינו. התוכן שעובר ברשת החברתית משפיע על ממשלות, תאגידים, בעלי הון ועל כל אחד ואחד מאיתנו. רק מעטים יודעים לשחות במים הסוערים האלה, ולייצר טקסט ויראלי, שיזכה לשיתופים רבים ויגיע לכל פינה ולכל קורא בישראל.

צפריר בשן כתב כבר מאות טקסטים כאלה, שזכו למאות, אלפי ועשרות אלפי שיתופים, והוא משרטט ביד אומן את המרכיבים של טקסט ויראלי שרואה ומבין את הקורא, וגורם לו להזדהות מספיק כדי לשתף ו"להעביר את זה הלאה". צפריר פורש שורה של סודות וצפנים שיאפשרו גם לכם לכתוב טקסט שלא נשאר במעגל החברים הפרטי שלכם, אלא מפליג הלאה לעבר עשרות ומאות אלפי קוראים נוספים.
כתיבה אפקטיבית

איך לכתוב כך שיקראו אותך? איך להעביר מידע בצורה הבהירה והאיכותית ביותר? איך להניע לפעולה בצורה אפקטיבית? איך לנטרל מחלוקות ולספק תשובות לשאלות שנשאלו וגם לאלה שטרם נשאלו?


בחיוך, מקצועיות וניסיון אין קץ והרבה מאוד חוש הומור, צפריר בשן הופך את הכתיבה משיעור מעייף בדקדוק ליצור חי, בועט, חכם ונגיש לכל אדם. צפריר מלמד איזה מידע יש להעביר קודם, על איזה שאלות חייב כל טקסט לענות, ומה בדיוק כולנו מחפשים בכל טקסט – בין אם מדובר במסרון או אימייל פשוט, ובין אם במאמר סבוך על הנושאים שבראש סדר היום.

search
מציג תוצאות 1 - 200 מתוך 204
<< לדף הקודםדף:  1 2לדף הבא >>
search
שם מלא:
טלפון:
דוא''ל:

פרסום באינטרנט SEO-Creative | עיצוב אתרים Studio Bahir