שיטות הפעולה שפיתח תוך הסתכלות ובחינה של כל המכלול והדרך שבה הוא מוביל את ההצלחה נולדה מתוך עבודת שטח סיזיפית יומיומית תוך חוויה ולמידה של הצלחות וכישלונות והצורך האין סופי לשפר ולהשיג את היעדים העסקיים תוך ראיה אסטרטגית רחבה.
בין החברות להן ייעץ ארז ניתן למצוא את החברות המגוונות והמובילות במשק הישראלי, כגון: קוקה קולה, שטראוס עלית, בזק בינלאומי YES,טבע, סלקום, אורנג', פלאפון, הוניגמן, בנק לאומי, מכבי, דפי זהב, מתחתנים, רימקס, סקאל, הוט ועוד רבים אחרים/
אומנות המכירה
השוק העסקי התחרותי מציב בפנינו אתגרים רבים המחייבים אותנו ליצירתיות ולמתן מוצר המספק פתרון מלא ללקוח. ההרצאה מתמקדת בקשר ההדוק בין הלקוח ומניעי הקניה שלו לבין המוצר כנותן תועלת ופתרון מקסימאלי. במהלך ההרצאה נלמד לבחון את צרכי הלקוח, לשאול את השאלות הנכונות וזאת כדי שנוכל להתאים לו את המוצר המספק לו מענה כולל לצרכיו. המפתח לעסקה מוצלחת היא כאשר שני הצדדים יוצאים בה מרוצים.
ממנעולים למפתחות ההצלחה
ממנעולים למפתחות - כל אדם יכול להוביל את המציאות כפי שהוא רוצה באמת, רק צריך לחבר בין המחשבה שבפנים למציאות שבחוץ ולהכיר בכח שיש בכל אחד מאיתנו לבחור את חיי היום יום. בהרצאה נציג מודל התנהגותי לחשיבה חיובית המכוונת לתוצאות של WIN-WIN ובחשיבה פרואקטיבית מקדמת. המשתתפים מקבלים כלים לשיפור צורת החשיבה שלהם והפיכת מחשבות שליליות לחיוביות שייסיעו לנו לקבל את ההחלטות הנכונות הן בעולם העסקים והן בחיי היום יום.
סגנונות תקשורת
סגנונות תקשורת - אחת הדרכים החזקות והטובות ביותר לפתח מערכות יחסים ארוכות טווח, מבוססת על היכולת להכיר בסגנון התקשורת האישי שלנו, ובמקביל לזהות במהירות את סגנון התקשורת של האחר, כך נשיג תוצאות עסקיות איכותיות יותר. ההרצאה מתמקדת במתן כלים המסייעים לזהות במהירות את סגנון התקשורת של האחר, ולהתאים אליו את סגנון התקשורת שלנו על מנת לקדם מערכות יחסים עסקיות בריאות וארוכות טווח. בניהול, שירות, מכירות ועוד...