• מלכה זילברמן ספקטור
    איך לעורר את התשוקה המינית בכל גיל
  • שירי בכר
    שירי בכר
  • אייל דרורי
    רו"ח איל דרורי, יועץ אסטרטגי, עסקי, פיננסי וניהולי
  • פז מושקוביץ גן-זך מחוברת
  • מתי וינברג
    מתי וינברג- יועץ ומטפל זוגי ואישי
  • פרופסור יונתן סמילנסקי
  • שרון אייזן
    סודות החשיבה המנצחת – איך לפרוץ דרך ב- 7 צעדים
  • מיקי לב רון
    סיפורים ייחודיים מרחבי יבשת אפריקה
  • תאטרון "יהלימא"
    טיפול "10,000" והפעם לא למכונית...
  • איילת גינזבורג
    תהליכי קבלת החלטות והתמודדות עם שינויים
  • אלכס סטרניק
    להגיע אל כס הצחוק - נונסנס ותראפיה בצחוק
  • עופר ענבי
    האירועים שעצבו את פני האומה
  • אלון אולמן
    פריצת גבולות
  • ניר גוטליב
    נומרולוגיה קבלית
  • ליאור צורף
    חוקר, מרצה, יועץ ובלוגר בתחום חכמת ההמונים
  • ליאת אשורי
    מהפך וסטיילינג
  • שלי גפן
    'מי שולט בשלט'? יחסים בין הורים, ילדים והתקשורת

יאיר אבני

יאיר אבני

בעל ניסיון של 25 שנה בניהול בכיר כסמנכ"ל שיווק ומכירות בחברות בינוניות במשק, MBA   בהתמחות ניהול שיווק, כיום בעל חברת "מחוץ לקופסה" המתמחה במתן ליווי וייעוץ שיווקי לעסקים בינוניים וקטנים, וכן שירותי שיווק ביצועיים כשירותי טלמיטינג, הקמה וניהול של מועדוני לקוחות אינטרנטיים, הקמה וניהול דפים עסקיים בפייסבוק, סדנאות והרצאות לקידום עסקים ברשת האינטרנט, ביצוע מחקרי שוק ממוקדים ועוד.

ההתמחות של יאיר אבני הינה בהזנקת עסקים, שיווקית ועסקית כאחת. ליאיר ניסיון רב בהקמה וניהול של מערכי מכירות, מוקדי מכירות, מוקדי טלמיטינג, ניהול אנשי ומנהלי מכירות וניהול שיווק בכיר. הגישה של יאיר הינה מעשית, "מהשטח", משם ניסיונו וכוחו, בשילוב הרקע האקדמי שלו. שילוב זה מקנה לו את היכולת לאבחן במהירות מצבי ניהול, שיווק ומכירות הזקוקים למינוף וקידום בחברות ועסקים שאותם הוא מלווה, וליישם בעבודה משותפת עם מנהלי החברות כלים ופתרונות לקידום והזנקת העסק.

כלים ליצירת נוכחות חזקה והכנסה באינטרנט
בהרצאה ניתנת סקירה על כוחו וחשיבותו של האינטרנט לקידום עסקים בינוניים, קטנים ואף זעירים, וכיצד יכולים בעלי עסקים אלו להשיג בידול לעסק שלהם, מיתוג מבוקש, כיצד להתחיל לקבל הכנסה ולקוחות חדשים מהרשת, כיצד ניתן לקדם עצמאית את אתר העסק ללא הוצאה כספית, כיצד ניתן להשיג מעמד של "מומחה" בתחום העסק ועוד.
בהרצאה ניתנים העקרונות המובילים והבסיסיים לקידום עצמי של העסקים ברשת, בליווי דוגמאות חיות, ובהצגת "תכנית ה.צ.ל.ח.ה." – תכנית מלאה לקידום עצמי ברשת האינטרנט, כמו גם כלים חדשניים אחרונים לקידום העסקים.

search
מציג תוצאות 1 - 200 מתוך 206
<< לדף הקודםדף:  1 2לדף הבא >>
search
שם מלא:
טלפון:
דוא''ל:

פרסום באינטרנט SEO-Creative | עיצוב אתרים Studio Bahir