• מלכה זילברמן ספקטור
    איך לעורר את התשוקה המינית בכל גיל
  • שירי בכר
    שירי בכר
  • אייל דרורי
    רו"ח איל דרורי, יועץ אסטרטגי, עסקי, פיננסי וניהולי
  • פז מושקוביץ גן-זך מחוברת
  • מתי וינברג
    מתי וינברג- יועץ ומטפל זוגי ואישי
  • פרופסור יונתן סמילנסקי
  • שרון אייזן
    סודות החשיבה המנצחת – איך לפרוץ דרך ב- 7 צעדים
  • מיקי לב רון
    סיפורים ייחודיים מרחבי יבשת אפריקה
  • תאטרון "יהלימא"
    טיפול "10,000" והפעם לא למכונית...
  • איילת גינזבורג
    תהליכי קבלת החלטות והתמודדות עם שינויים
  • אלכס סטרניק
    להגיע אל כס הצחוק - נונסנס ותראפיה בצחוק
  • עופר ענבי
    האירועים שעצבו את פני האומה
  • אלון אולמן
    פריצת גבולות
  • ניר גוטליב
    נומרולוגיה קבלית
  • ליאור צורף
    חוקר, מרצה, יועץ ובלוגר בתחום חכמת ההמונים
  • ליאת אשורי
    מהפך וסטיילינג
  • שלי גפן
    'מי שולט בשלט'? יחסים בין הורים, ילדים והתקשורת
דף הבית >> חשיבה יצירתית >> אורית אריאל פלומין

אורית אריאל פלומין

אורית אריאל פלומין
אורית אריאל פלומין (M.A), עוסקת ביעוץ, הנחייה, אימון ופיתוח מנהלים. אורית בעלת השכלה בהנדסת תעשייה וניהול, מדיניות ציבורית, ניהול משאבי אנוש והדרכה, אימון והנחייה, ובעלת ניסיון ניהולי ויעוצי של כ 25 שנים.
אורית עובדת בגישה הכוללת שילוב בין תפיסת עבודה פרואקטיבית בדגש על ניהול עצמי ואחריות אישית, עם דגש רב על תקשורת בינאישית והקשבה.
אורית עובדת עם מגוון ארגונים וביניהם בנקים, ארגוני בריאות, מוסדות להשכלה גבוהה, חברות הייטק, חברות קמעונאיות, חברות תקשורת, חברות ממשלתיות ומשרדי ממשלה.

אורית שהינה בוגרת מכון אדלר, עוסקת במקביל ומתוך אהבה רבה לתחום, בהנחיית הורים לפיתוח תקשורת חיובית ומקרבת במשפחה.

אורית אריאל פלומין עוסקת בפיתוח מנהלים וארגונים. עיסוקה כולל מתן יעוץ בתחומים ניהוליים, ארגוניים והנדסיים ברמה המערכתית – ארגונית וברמת הפרט. אורית עוסקת בליווי מנהלים בתהליכי אימון ויעוץ אישי, בהנחיית סדנאות תהליכיות פנים ארגוניות, ובהקניית מיומנויות ניהול למנהלים.
במקביל, עוסקת באימון אישי במגוון תחומים וביניהם: אימון להקשבה, אימון לתקשורת בינאישית, אימון לאיזון בין תחומי החיים, אימון לניהול קריירה, אימון לעבודה מהבית, אימון לקראת פגישה חשובה ועוד.

אורית מרצה ומעבירה סדנאות תהליכיות בתחומים מגוונים וביניהם:
•    המנהל כיחצ"ן – יחצ"נות בטאקט, במידה ובמודע
•    סודות ההקשבה של מנהלים אפקטיביים במיוחד
•    הקשבה במשפחה – העוצמה וההזדמנות
•    תקשורת מקרבת באמצעות הקשבה
•    השפעה, הנעה, הקשבה ומה שביניהם
•    Managing up        ניהול הקשר עם המנהל הממונה
•    של מי הקריירה הזאת?  (ניהול עצמי לקידום אישי ולטיפוח הקריירה)
•    אני וה   360 שלי

לאורית ניסיון ניהולי מגוון. בעברה, ניהלה את תפנית - בית הספר למנהלים של האוניברסיטה הפתוחה, במסגרת התפקיד עסקה בניהול כללי של תפנית על כל שלוחותיה, ועל מגוון פעילויותיה. תפקידה כלל פיתוח עסקי, שיווק, מכירות, ניהול צוות עובדים, פיתוח חומרים מקצועיים ועוד.
לאורית ניסיון ניהולי מקצועי בתחום הארגוני, בין תפקידיה הארגוניים ניהלה את מחלקת ארגון ושיטות ופיתוח ארגוני בעיריית פתח תקווה. במסגרת תפקיהד עסקה בייזום, הנחייה וניהול פרויקטים שעיניינם השבחת הניהול והתפעול בעירייה.
אורית בעלת השכלה בהנדסת תעשייה וניהול, מדיניות ציבורית, ניהול משאבי אנוש והדרכה, אימון והנחייה,  ובעלת ניסיון ניהולי ויעוצי של כ 25 שנה.


הטיפוס על האוורסט האישי שלי - העצמה אישית
 
"כל אשר אתה חולם עליו – החל לעשותו" גתה
נשמע כל כך פשוט, ומאידך, לעיתים מורכב מאד ליישום.
מה חוסם אותנו בדרכינו אל הגשמת רצונותינו וחלומותינו? על מה עלינו להתגבר?
איך אנחנו מזיזים את עצמינו קדימה?
הורים כמאמנים - כלי אימון למען הורות מעצימה
 
חלק מהאתגרים המשמעותיים שלנו כהורים קשורים לחינוך ילדינו לעצמאות, להקניית כלים להתמודדות עם אתגרים מסוגים שונים בהצלחה, וכן להיותנו גורם משפיע על טפוח וחיזוק המוטיבציה אצל ילדינו.
אנו כהורים יכולים לספק לילדינו תחושת מסוגלות, ביטחון ואמונה בעצמם אם התקשורת ביננו תתקיים תוך העצמתם ועידודם של ילדינו ותוך כדי שמירה על מערכת יחסים תומכת, אוהדת, מאפשרת ולא ביקורתית.
Managing up – ניהול הקשר עם המנהל הממונה
ניהול כלפי מעלה, האם מניפולציה כדי לשרוד או כדי להתקדם?
האם אופנה חולפת?
האם אפשר להסתדר בלי זה?
האם כדאי להשקיע בזה?
האם חלק מתפקיד המנהל?
ומה יוצא למנהל הממונה ולמנהל הכפיף מזה?

ניהול המשאב האנושי בארגון תורם ליכולתו של הארגון לעמוד ביעדים לאורך זמן. מנהלים רבים המודעים לכך, משקיעים זמן, מחשבה, אימון ולמידה במטרה לשפר את מיומנויות הניהול והתקשורת
 כאשר המיקוד הינו בעיקר בניהול כלפי מטה.

לעומת זאת למנהלים רבים לא ברור מהו תפקידם בהבניית הקשר עם המנהל הממונה ומה נדרש מהם בכדי ליצר ולשמר קשר יעיל ואפקטיבי. 
מנהלים לא נותנים בהכרח משקל לשאלה עד כמה אפשר ורצוי להיות פרואקטיבי בקשר עם המנהל הממונה ומתי כדאי ורצוי "לנהל את המנהל" כמשאב (בהסכמה) במשימות המנהל הכפיף, 
אלא פועלים באופן אינטואיטיבי או נמנעים מהתמודדויות מורכבות.

סודות ההקשבה למתן שרות ממוקד ללקוח
המשתתפים יחשפו לעקרונות ולכוחה של ההקשבה ככלי מקדם תקשורת אפקטיבית המהווה בסיס לתהליכי שרות ומכירות. 
כמו כן, הם יתאמנו על שימוש בהקשבה בכדי לספק מענה, פתרונות ושרות מתאימים ללקוחותיהם (לקוחות פנים וחוץ), 
בכדי לשפר תוצאות אישיות ועסקיות, ועל מנת להגביר את רמת האפקטיביות האישית וההשפעה על הסביבה.

בא נדבר
אנחנו חיים זה לצד זה באותו ארגון, פועלים למען אותה מטרה שמונה, עשר שעות ביום, ולעיתים אף יותר.
לעיתים, אנחנו מקיימים קשר באמצעות מיילים ושיחות טלפון, ואיננו יודעים כיצד נראה השותף הארגוני שלנו
במקרים אחרים, אנחנו מברכים איש את רעהו בבוקר טוב, ערב טוב, שנה טובה וחג שמח מבלי שאנו מכירים אחד את השני קצת יותר
חלקינו מפתחים בפינת הקפה שיחה קלילה, חלקינו רוצים לפתח שיחה קלילה (SMALL TALK ) אך לא יודעים איך עושים את זה.
הקשבה בהורות - העוצמה וההזדמנות
איך לפי דעתך מרגיש הילד שלך כשאתה מקשיב לו?
מה אתה מוכן לעשות בכדי לשנות את החוויה עבורך ועבור הילד שלך?
ילד מוקשב יגדל להיות בוגר עם תחושת מסוגלות, אחריות, ביטחון ואמונה בעצמו, וסובלנות לאחר.
הורה מקשיב יוכל להניע את הילד שלו ליותר, לסייע לילד שלו להתמודד עם קשיים, אתגרים ומורכבויות.
הורה שמקשיב יחווה קרבה רבה לילד ויאפשר לילדו לחוש קרבה אליו.
סודות ההקשבה של מנהלים אפקטיביים במיוחד - סדנה
איך להשפיע ולהניע את האחר בהצלחה

סדנה למעוניינים להניע, להשפיע, להוביל ולהגביר את רמת האפקטיביות הניהולית והאישית, וכן, למעוניינים לשפר, ליצור, וליהנות מתקשורת חיובית בעבודה, במשפחה, בזוגיות ובהורות.
סודות ההקשבה של מנהלים אפקטיביים במיוחד - הרצאה
איך להשפיע ולהניע את האחר בהצלחה

הרצאה למעוניינים להניע, להשפיע, להוביל ולהגביר את רמת האפקטיביות הניהולית והאישית, וכן, למעוניינים לשפר, ליצור, וליהנות מתקשורת חיובית בעבודה, במשפחה, בזוגיות ובהורות.

המנהל כיחצ"ן - יחצ"נות בטאקט, במידה ובמודע - הרצאה
מה בין יחצ"נות לניהול ערכי, תרומה ונתינה?
כיצד ירויח הארגון ממנהלים שיחסי ציבור הם חלק ממיומנויות הניהול שלהם?

כל מנהל מקיים מערכות יחסים רבות ומגוונות, עם כפיפים, מנהלים, עמיתים, לקוחות וספקים פנימיים וחיצוניים. כיצד ישפיעו יחסי הציבור של המנהל על העמקת הקשרים עם כל אחד מהגורמים איתם עומד בקשר? על שגרות וממשקי העבודה? על התפוקות? ועל ההצלחות במישור האישי והמערכתי?
ההרצאה תעסוק בעיבוד מחדש של מושג היחצ"נות, שימוש ביחצ"נות לקידום אישי ולקידום הארגון, פרשנויות   למושג היחצ"נות, שחרור ושבירת פרדיגמות נפוצות כמו: "אנשים מוקירים צניעות", "העבודה מדברת בעד עצמה", "אחרים ישבחו אותי", ועוד.

המנהלים ירכשו כלים בסיסיים בכדי ליחצן את עצמם ואת היחידה שהם מנהלים.
המנהל כיחצ"ן - יחצ"נות בטאקט, במידה ובמודע - סדנה
מה בין יחצ"נות לניהול ערכי, תרומה ונתינה?
כיצד ירויח הארגון ממנהלים שיחסי ציבור הם חלק ממיומנויות הניהול שלהם?

כל מנהל מקיים מערכות יחסים רבות ומגוונות, עם כפיפים, מנהלים, עמיתים, לקוחות וספקים פנימיים וחיצוניים. כיצד ישפיעו יחסי הציבור של המנהל על העמקת הקשרים עם כל אחד מהגורמים איתם עומד בקשר? על שגרות וממשקי העבודה? על התפוקות? ועל ההצלחות במישור האישי והמערכתי?



search
מציג תוצאות 1 - 200 מתוך 204
<< לדף הקודםדף:  1 2לדף הבא >>
search
שם מלא:
טלפון:
דוא''ל:

פרסום באינטרנט SEO-Creative | עיצוב אתרים Studio Bahir