• מלכה זילברמן ספקטור
    איך לעורר את התשוקה המינית בכל גיל
  • שירי בכר
    שירי בכר
  • אייל דרורי
    רו"ח איל דרורי, יועץ אסטרטגי, עסקי, פיננסי וניהולי
  • פז מושקוביץ גן-זך מחוברת
  • מתי וינברג
    מתי וינברג- יועץ ומטפל זוגי ואישי
  • פרופסור יונתן סמילנסקי
  • שרון אייזן
    סודות החשיבה המנצחת – איך לפרוץ דרך ב- 7 צעדים
  • מיקי לב רון
    סיפורים ייחודיים מרחבי יבשת אפריקה
  • תאטרון "יהלימא"
    טיפול "10,000" והפעם לא למכונית...
  • איילת גינזבורג
    תהליכי קבלת החלטות והתמודדות עם שינויים
  • אלכס סטרניק
    להגיע אל כס הצחוק - נונסנס ותראפיה בצחוק
  • עופר ענבי
    האירועים שעצבו את פני האומה
  • אלון אולמן
    פריצת גבולות
  • ניר גוטליב
    נומרולוגיה קבלית
  • ליאור צורף
    חוקר, מרצה, יועץ ובלוגר בתחום חכמת ההמונים
  • ליאת אשורי
    מהפך וסטיילינג
  • שלי גפן
    'מי שולט בשלט'? יחסים בין הורים, ילדים והתקשורת

אסף חמץ

אסף חמץ
אסף חמץ- יוצר ויראלי של סרטוני רשת החתום על מאות סרטים שזכו ללמעלה מ-5 מיליון ציפות.

  • בעלים בחב'- נאנוק מדברים וידאו. בית התוכן הראשון בישראל להפקה והפצת סרטים ברשת חוקר ומלווה את מהפכת הווידאו באינטרנט מרשיתה 
  • כותב בנושא בדה מרקר, אייס ומנהל בלוג אישי בנושא
  • מרצה על התופעה הויראלית ושיווק באמצעות וידאו בפני מוסדות מכללות וארגונים
  • חוקר ומלווה את מהפכת הווידאו באינטרנט מראשיתה 


השכלה:
1994-1999 בוגר החוג לקולנוע וטלוויזיה אוניברסיטת ת"א. 

  • חית רשת, מומחה בחשיבה מחוץ לקופסא, בניית מהלכים בשיתוף הגולשים, הפקת סרטים שמייצרים שיחה, קידום במנועי חיפוש, ניהול ערוצי יו טיוב, מיתוג, שיווק ומכירות דרך הרשת
תוכן, שיווק, מכירות:

2006-2013 קריאייטיב  בחב' נאנוק מדברים וידאו בית מלאכה להפקה והפצת סרטים ברשת.  
במסגרת התפקיד שיווקתי, מיתגתי והגדלתי מכירות לעשות מוצרים. בין לקוחותי ניתן למצוא  הן את המותגים הגדולים במשק דוגמת: איסתא, אוסם, משרד ראש הממשלה, מוטורולה, תנובה, משרד התיירות  ועוד.... 

פרויקטים נבחרים:

  • הריקוד שיעיף אתכם עם איסתא (youtube)
ב-2011 איסתא עמדה בפני בעיה. שוק הצעירים שטס בהמוניו מידי חופש גדול לבורגס נלקח ע"י חברות נסיעה צעירות ואיסתא הגדולה מצאה את עצמה מחוץ לתמונה

הרעיון: פעילות ugc לאיסתא בכיכובו של אלעד בוגר האח הגדול.במסגרת הפעילות דרשנו מהגולשים לעלות סרטים תחת הכותרת 'הריקוד שיעיף אתכם עם איסתא'  (קליק לסרטון הפותח)

התוצאות:
הסרט הפותח הפך לסרטון הויראלי של השבוע עם 90,000 צפיות בהשקעה מינמלית של מדיה
51 סרטים הועלו ע"י הגולשים תוך 14 יום מרגע לתחילת הפעילות.
הסרטים שהופצו ע"י הגולשים עצמם זכו ל-450,000 צפיות
איסתא הפכה לחב' הנסיעות הגדולה והמוכרת בארץ גם בקרב בני נוער
עלייה משמעותית במכירות כרטיסים משנה שעברה 


  • אוהבים אותך קלפטר – פעילות חברתית ( קליק לערוץ הפעילות ) 

ב-2010 אושפז גדול הגיטריסטים הישראלים במצב קשה בבית חולים.
הרעיון: מתוך אמונה גדולה בכוחה של המוזיקה וכוחם של הגולשים החלטנו בנאנוק לצאת בפעילות לכבודו של הגיטריסט – כך נולד ערוץ 'אוהבים אותך קלפטר'  ביו טיוב
במסגרת הערוץ ביקשנו ממוזיקאים להקליט את הביצוע שלהם לאחד משיריו של קלפטר ולעלות את הסרטון ליו טיוב תחת השם 'אוהבים אותך קלפטר' 

  • אל תיפלו ברשת! (ערוץ הילדים,ISOC) 

איך תעבירו מסר חשוב לקהל צעיר, ציני וטכנולוגי הרבה ממכם? 
זאת המשימה שעמדה מולנו כשבאנו לפצח עבור ערוץ הילדים ואיגוד האינטרנט הישראלי  איך מעבירים את המסר החשוב של 'זהירות ברשת' לילדים צעירים בלי להישמע יומרני או זקן

הרעיון : סדרת סרטיים באנימציית Kiss ובכיכובם של כוכבי ערוץ הילדים
הסדרה עלתה ברשת במקביל לשידורה בערוץ הילדים וזכתה למאות אלפי צפיות ללא כל שימוש ברכישת מדיה 
(לסרט של 'טל מוסרי )

  • מתחילים שנה רביעית'  –  נאנוק יצרה עבור משרד ראש הממשלה  סרטון באנימציית  Kiss המסכם את פועלה של הממשלה הנוכחית

  • איך מתחילים עם בנות – המדריך המלא של ביסלי' 
הפקת סדרת אנימצייה למותג ביסלי
הסרטון הראשון הפך ויראלי מרגע עלייתו לאוויר והגיע ל-220,000 צפיות תוך זמן קצר
הסרט כבש את המקום הראשון במנועי חיפוש תחת המילה 'ביסלי' וכיום הוא הסרט הנצפה ביותר של המותג הוותיק (המותג ביסלי בן 30 שנה ) 

  • ניהול מותגים ביו טיוב

ניהול ערוצים ללקוחות מסחריים ביו טיוב.
ערוץ היו טיוב של איסתא
ערוץ רשמי של משרד החוץ
ערוץ התיירות הנוצרי עבור משרד התיירות
ערוץ היו טיוב של הקריה האקדמית אונו

הוראה וכתיבה

2012- מרצה בנושא שיווק בווידאו במכללת סומו- המכללה הגדולה בארץ ללימודי המדיה החברתית
2010-2012 – כתיבת טור בנושא וידאו ברשת באתר השיווק של דה מרקר 
2004- העברת קורס מגזין תקשורת קהילתי 'בגני תקווה'
2002- מורה לקולנוע בתיכון ע"ש גלילי בכ"ס
2000-2002 -מקים מגמת קולנוע תיכון ע"ש יצחק רבין בכ"ס
במאי יוצר ועורך ווידאו לטלוויזיה
ערוץ 8- 'לראות אם אני מחייכת'   - רעיון, פיתוח ויוצר לסרט הדוקומנטארי 'לראות אם אני מחייכת' (במאית- תמר ירום). הסרט זכה בפרס הסרט הדוקומנטארי הטוב לשנת 2007 בפסטיבלים:  חיפה,Idfa,Hotdocs
ערוץ 1 -'הקטר'  סרט דוקומנטארי בן 50 דקות על חייו של הזמר אריק לביא ז"ל  .  
ערוץ 8- 'יידיש א ראסטה מן' -  25 דק' דוקומנטארי, שודר במסגרת התוכנית 'המוסף'.
ערוץ 10'-לונדון&קירשנבאום'   – בימוי כתבות מגזין
ערוץ 2- 'קפה טלעד' במאי VTR.
ערוץ -1'יומן', מבט שני– בימוי כתבות מגזין לתוכניות בערוץ הראשון
ערוץ האוכל 'אביב משה בפריז' בימוי ועריכת 4 כתבות מגזין 
ערוץ הטיולים 'תורכיה' - בימוי 4 כתבות מגזין
ערוץ הספורט- במאי כתבות מגזין
ערוץ 3 - "זוויות ", "תחנה מרכזית"  במאי כתבות 
ערוץ 3 –'עדשה מקומית'.
ערוץ טבע הדברים- בימוי תוכניות ספורט אקסטרים

הנוסחה הסודית להצלחה ויראלית
מה משותף ל- Gangam style, old spice , ג'סטין ביבר, Adelle ואפילו ברק אובמה ? 
כולם חדרו לחיינו בזכות אחת התופעות המסתוריות והמרתקות ברשתות החברתיות ובעולם בכלל- התופעה הוויראלית.
היכולת של סרט אחד לעבור כמו אש בשדה קוצים מאחד לשני ולהגיע למיליוני אנשים ברחבי הגלובוס תוך זמן קצר
היא חלומו הרטוב של כל איש שיווק או יוצר מתחיל, היא הדובדבן שבקצפת השיווק הדיגיטאלי היום 

אז איך והאם בכלל אפשר לפצח את הנוסחה ?

בזמן קריאת שורות אלו כ-100 שעות של ווידאו עולות ליו טיוב, ו-90% מתעבורת האינטרנט משמשת לצפייה בסרטים.
בתוך כל האוקיינוס הזה ננסה לבדוק איך נצליח לייצר את הסרט האחד שיהפוך לתופעה הויראלית הבאה.

הרצאה הומוריסטית רוויה בסרטים שאתם חייבים לראות ולהעביר הלאה

מדברים יו טיובית שוטפת- שיווק באמצעות סרטוני וידאו
"וידיאו הוא שם המשחק החדש. ב-2013 תעבורת הווידיאו תגדל מ-50% ל-90%" (יוסי ורדי בפאנל הפתיחה של ועידת הנשיא ביוני 2013)

וידאו הוא הכלי השיווקי האפקטיבי ביותר ברשת הרבה יותר מכל מדיה אחרת (טקסט או תמונה).
הסיכוי להגיע לעמוד הראשון בגוגל גובר פי 52 עם סרט מאשר טקסט/תמונה, סרט מעלה את הסיכוי למכירה ב-82%, וב-90% את האפקטיביות של שיווק באמצעות דוא"ל.
אז איך עושים את זה נכון ?

ב"מדברים יו טיובית שוטפת", נלמד את החוקים והכללים של השפה החדשה, מה מבדל אותה מהטלוויזיה והקולנוע ואיך מתרגמים את הכול לעשייה שיווקית נכונה.

במהלך ההרצאה נחקור את הטרנדים החדשים בתחום ונכיר את המותגים שעושים את זה נכון. 

היום בו יו טיוב שינתה את העולם
מעניין אם צ'אד הארלי וסטיבן צ'אן, האבות המייסדים של יו טיוב,
שיערו בנפשם באותה מסיבה בה נפגשו אי שם ב-2004 מה יהיו התוצאות, כשהחליטו להקים פלטפורמה
שמאפשרת לכל אחד, עם טלפון חכם לצלם סרט ולשתף אותו בפני העולם כולו.
search
מציג תוצאות 1 - 200 מתוך 204
<< לדף הקודםדף:  1 2לדף הבא >>
search
שם מלא:
טלפון:
דוא''ל:

פרסום באינטרנט SEO-Creative | עיצוב אתרים Studio Bahir