הרצאות
ממני תראו וכן תעשו
חשיבותה של הדוגמה האישית בשדה הקרב ובחיים – ניתוח פועלם של דמויות מנהיגותיות בתנ"ך, תוך הצפת השאלה האם הם מהווים דוגמא אישית עבורנו היום
ניהול זמן עושה את הדיפרנט
רוצים ללמוד שיטה לניהול זמן? אז כנסו ליוטיוב ותמצאו אינסוף כאלה 🙂
אני מציע הרצאה בנושא ניהול זמן שהיא חדשנית ודיפרנט, מזווית פסיכולוגית ומבוססת מדעי המוח. מה החסמים שלנו בניהול הזמן? למה סדרי העדיפויות שלנו מוטים? כל התשובות ועוד בהרצאה.
מתאימה לעובדים ומנהלים ונוגעת בכל הנקודות החשובות באמת בנושא ניהול זמן.
כולל טיפים פרקטיים ויישומים לניהול זמן ומשימות באמצעות יומן.
לקהלים קטנים ו/או צוותי עבודה ניתן בפורמט של סדנא, היחידה שנותנת מענה מדויק ופרסונלי לדפוסי חשיבה ותגובות אוטומטיות של כל מנהל או עובד, באמצעות אבחון דפוסי חשיבה אוטומטיים מבוסס מדע שיעניק להם דגשים ייחודיים (ולא גנריים) לניהול הזמן בצורה מיטבית ואפקטיבית ?
מנהיגות התנהגותית עושה את הדיפרנט
הרצאה/סדנא חדשנית למנהלים בנושא 'אינטליגנציה מנהיגותית'.
מבוססת ידע משולב של מדעי המוח, שיטת nlp ופסיכולוגיה התנהגותית.
בהרצאה נבין מה זאת 'אינטליגנציה מנהיגותית' וכיצד לפתח מנהיגות בסביבת עבודה באמצעות רתימה של 'מודיעין נירולוגי'.
נכיר את "תוכנות העל" השונות ונסקור את דפוסי ההתנהגות המרכזיים שכדאי להכיר לטובת שיפור ביצועים בתפקיד, בצוות ו/או יצירת שינוי.
ההרצאה חושפת זווית חדשנית בהסתכלות על ניהול, תקשורת, עבודה בצוות והתמודדות עם שינויים ומצבים של חוסר וודאות. ניחשף לידע מרתק, נקבל תובנות משנות חיים וגם נלמד כלים פרקטיים לטובת הזדמנות ליצירת פריצת דרך!
ניגע ונקבל בהירות בנושאים קריטיים להצלחה בסביבת העבודה כמו גם בחיים האישיים. בין היתר תהליכי חשיבה, התנהגויות, עבודת צוות, קבלת החלטות, אסטרטגיית הצלחה, סגנונות תקשורת ועוד.
* מומלץ ע"י מגזין דה מרקר 2019 *
ניתן גם להוסיף אבחון התנהגותי מהפכני למשתתפים בסדנא ובכך להתאים אותה באופן ייחודי לדפוסים של הצוות (מיפוי תרבות ארגונית). לפרטים לחצו
פרסום באינטרנט
ב-2018 החלק של הדיגיטל בעוגת הפרסום הגיע ל-36% והשתווה לזה של הטלוויזיה. לשם השוואה עשור קודם לכן הנתח של האינטרנט היה 12% בלבד כשהעיתונים המודפסים והטלוויזיה תפסו קרוב ל-40%. אבל גם בעידן שבו הושקעו בפרסום באינטרנט קרוב ל-1.5 מיליארד ש"ח במשך שנה אחת, ישנם עדיין בעלי עסקים ששואלים את עצמם מדוע צריך את האפיק הזה, מהן האפשרויות השונות שהוא מציע, איך לנצל אותו נכון ועד כמה כדאי להשקיע בפרסום באינטרנט. במאמר זה תמצאו תשובות מפורטות לשאלות הנ"ל.
מהן התועלות של פרסום באינטרנט ומדוע צריך אותו?
היתרונות העיקריים של פרסום באינטרנט :
גמישות מרבית
המציאות העסקית דינמית מאוד ובהתאם גם הפרסום חייב להתאפיין בגמישות רבה. באפיקים
דיגיטליים רבים ניתן לשנות קמפיינים שיווקיים תוך כדי תנועה ולשכלל אותם עוד ועוד, ליצור
במהירות פרסום נקודתי וגם להוריד מהרגע להרגע קמפיין שלא מניב תוצאות.
פילוח מדויק
מרכיב הכרחי נוסף בפרסום במאה ה-21 הוא התאמה מדויקת של המסר לכל לקוח פוטנציאלי. באינטרנט ניתן לפנות לקהלים מפולחים היטב על בסיס גיל, מגדר, תחומי עניין, התנהלות ברשת ועוד.
תוצאות מידיות
בחלק מהאפיקים התמורה להשקעה הינה מהירה מאוד.
גישה למידע רחב היקף
כל מסע פרסום באינטרנט מאפשר לקבל אינספור נתונים אודותיו. על בסיס הנתונים האלה ניתן להשביח את השיווק.
ROI גבוה
ניתן להגיע לקהל רלוונטי נרחב גם בעלויות נמוכות, ובפרט בהשוואה לפרסום בטלוויזיה או לשלטי חוצות.
התרחבות לשווקים חדשים
הפרסום בערוצים האינטרנטיים מאפשר הגעה לכל שוק כמעט, בארץ ובעולם.
איך לבחור את ערוצי השיווק באינטרנט?
חלוקה אחת של אפשרויות הפרסום באינטרנט היא לערוצים שבבעלותו של המפרסם (האתר שלו, חשבונות ברשתות חברתיות וכו'), ערוצים שאותם הוא רוכש (מודעות בדפי החיפוש של גוגל, באנרים באתרים וכו') ושיתופים של הגולשים לתכנים שמקדמים את המותג או מוצרים ספציפיים.
על-מנת לבחור נכון כדאי קודם כל להגדיר את המטרות.
5 מטרות אפשריות הן:
- העלאת רמת המוּדעוּת – בעיקר באמצעות מדיה עשירה ותוכן חזותי (באנרים, וידאו).
- מתן מידע – בעיקר באמצעות קידום אתרים אורגני, מודעות ממומנות וגם תוכן שיווקי.
- הנעה לרכישה – הכלים המומלצים הם קופונים דיגיטליים, הטבות שונות וגם אינטראקציות בנקודות המכירה.
- חיזוק הנאמנות – יצירת קהילה ברשת חברתית מובילה לשימור לקוחות מיטבי ולמיצוי הפוטנציאל של כל לקוח לאורך זמן. גם תוכניות נאמנות, אפליקציות וניוזלטרים הם כלים אפקטיביים.
- שגרירות – הכוונה היא ל"ניצול" הלקוח כדי שיעזור לעסק בשיווק. הזירות הרלוונטיות הם הרשתות החברתיות והאמצעים הם תוכן שמעודד שיתוף והפצה.
כשהפרסום מתבצע בערוצים שאותם רוכשים (Paid Media), האופציות הן באנרים, חסויות ו-וידאו. מומלץ להיעזר בחברות שמתמחות ברכישת מדיה באינטרנט כך שהמודעות תהיינה אפקטיביות במיוחד ויוצגו במיקומים אידיאליים.
למעשה בניית קמפיין שמבוסס על Paid Media הוא תהליך מסודר ויסודי שכולל גיבוש אסטרטגיה, קריאייטיב, תכנון מדיה (כלומר בחירת המיקומים הספציפיים למודעות), רכישת מדיה (בתנאים טובים ככל האפשר), בקרה על הקמפיין וטיוב. באופן טבעי חברות בעלות ניסיון רב, הבנה אסטרטגית והיכרות מעמיקה עם עולם הדיגיטל יניבו את התוצאות הטובות ביותר האפשריות.
איפה כדאי לפרסם באינטרנט?
כאמור ישנן אפשרויות רבות ומגוונות לפרסום באינטרנט. האפיקים שאותם בעלי עסקים שרוצים להגדיל את שורת הרווח פשוט חייבים להכיר הם:
קידום ממומן בגוגל
מודעות שמופיעות בדפי החיפוש או באתרים שהם חלק מרשת המדיה של גוגל. דרך טובה להגיע ללקוחות שמבצעים חיפושים רלוונטיים, כשהמפרסם קובע כמה הוא מוכן לשלם על כל ליד.
פרסום בפייסבוק
הצגת מודעות או תכנים שהמפרסם יצר לקהל רחב ולא רק לחברים ולעוקבים. בחירת הגולשים שבפניהם נחשף העסק מתבצעת בעיקר על סמך תחומי עניין וכך ניתן להגיע גם לקהל שלא בהכרח מחפש את המוצר שהמפרסם משווק.
שיווק מבוסס תוכן באמצעות אאוטבריין או טאבולה
תוכן בעל ערך של ממש לגולשים שמוצג באתרים שונים ומסייע למפרסם למתג את עצמו כגורם סמכות בתחום פעילותו.
אינסטגרם
מקום מעולה להגיע לקהל צעיר ובפרט לעסקים שפרסום ויזואלי רלוונטי עבורם (למשל מסעדות שיכולות להציג מנות מושכות, חברות אופנה וכו')
סנאפצ'ט
רשת חברתית נוספת שמושכת אליה צעירים רבים ולכן גם מפרסמים שרוצים לפנות לקהל הזה.
ויש עוד אפיק שהוא חלק בלתי נפרד מכמעט כל קמפיין שיווק באינטרנט: קידום אתרים אורגני.
קידום אתרים אורגני כחלק מפרסום באינטרנט
לקידום אתרים אורגני – כלומר פעולות שמביאות את האתר למקום בולט בתוצאות חיפושים רלוונטיים ובהתאם מושכות תנועה רבה לדפים השונים באתר – ישנם 4 יתרונות משמעותיים שהופכים אותו לחלק בלתי נפרד מכל קמפיין שיווקי באינטרנט, ובפרט כשהמטרה היא הצלחה בטווח הארוך:
- לידים איכותיים – הגולשים שמגיעים אליכם דרך חיפושים בגוגל הם גם אלה שיש סיכוי גבוה במיוחד שיהפכו ללקוחות.
- בניית מותג חזק – גם עסקים קטנים ובינוניים יכולים להפוך לגורמי סמכות ולמותגים מובילים על בסיס קידום אתרים באינטרנט, ובפרט כמובן אם הוא מבוצע באופן מקצועי.
- טיימינג מושלם – בניגוד לחלק גדול מהמודעות שמופיעות בזמן לא רלוונטי מבחינת הגולשים, הופעה במקום גבוה בתוצאות חיפוש שהגולש ביצע, כלומר בדיוק כשהוא מרגיש את הצורך שעבורו יש לכם מענה, היא טיימינג מושלם.
- הצלחה לטווח ארוך – מודעות ממומנות עשויות למשוך תנועה באופן מידי, אבל כשהמטרה היא הצלחה ארוכת טווח קידום אתרים אורגני הוא פשוט חובה. קחו בחשבון ש-2 מכל 3 גולשים שמגיעים לאתר כזה או אחר הגיעו אליו בזכות מיקום גבוה בגוגל.
אז איך מנצלים באופן מיטבי את אפשרויות הפרסום באינטרנט?
הפרסום באינטרנט עובד – ורק צריך לדעת איך לנצל את כל האפשרויות. המפתחות לקמפיין שמניב תוצאות מעולות הם הגדרה מדויקת של המטרה, בחירה מושכלת של אפיק הפרסום ובפרט שילוב קידום אתרים אורגני כחלק בלתי נפרד מהשיווק. בהצלחה!
לארגן את הנשימה – ויסות רגשי ופיתוח חוסן להתמודדות עם לחצים.
המנהלים של היום יודעים כבר הכל. ומה עם לנשום?
קצב החיים בעולם החדש פוגע בחוסן הנפשי ומתבטא בעלייה דרמטית באחוז האנשים הסובלים מדיכאונות וחרדות בחברה המערבית.
הלחץ התמידי משפיע על איכות החיים, קיום מערכות יחסים משמעותיות, יצירתיות ושמחה.
באופן טבעי (ולחוץ) סטרס בארגונים משפיע על איכות הביצועים, אפקטיביות, חווית הלקוח, השמחה הארגונית והתקשורת הפנים אירגונית.
בואו נשנה את המצב.
באמצעות ארגון הנשימה, זיהוי המחשבות והחזרת השליטה עצמית.
הסדנה לארגן את הנשימה מתמקדת בהעלאת מימוש הפוטנציאל האנושי בארגון באמצעות כלים אפקטיביים להתמודדות עם לחץ בביטויו השונים.
מחקרים עדכניים מעידים כי ניתן לשפר את יכולת הוויסות הרגשי ובכך להתמודד עם מצבי לחץ באופן אפקטיבי, להימנע משחיקה ולפתח חוסן נפשי לאורך זמן.
בסדנה תלמדו להגדיל את טווח האפשרויות שלכם לוויסות רגשות ולחצים ולהגברת הרווחה הנפשית, הרוגע והחוסן בעזרת:
• זיהוי עצמי של מצבי סטרס ושחיקה
• שימוש בנשימה נכונה ככלי להתמודדות עם מצבי סטרס והגברת החוסן
• כלים יישומיים לפיתוח חוסן
• תרגילים לאימון המוח כדי לשפר את ההתמודדות עם מצבי לחץ ואיום
גמביט המלכה: פסיכולוגיה על לוח השחמט
הרצאה בעקבות סדרת המופת של נטפליקס. נדבר על מגדר בשחמט, על גאונות ושגעון, על אובססיה והתמכרות, על הפסיכולוגיה של המשחק ומאבקים פסיכולוגיים על הלוח ומחוצה לו, על הקשר בין המשחק למלחמה הקרה ועל ייצוגים אחרים של המשחק בקולנוע ובספרות
פיתוח חוסן ארגוני
בימים אלו אנו חווים היטב את הנחיצות של ארגונים להיות גמישים, חסונים בפני טלטלות, מאוחדים ומכווני מטרה משותפת. אלו הם חלק מהמרכיבים היוצרים את החוסן של הארגון שיאפשר לו לשמור על רציפות תיפקודית בתחומים העיסקיים והלוגיסטיים, ביציבות שרשרת האספקה ויכולותיהם של אנשי הארגון לתפקד, להיות יצירתיים ופרואקטיבים.
מהם הכלים ליצירת חוסן ארגוני? איך מטפחים חוסן ארגוני בזמן משבר ואיך מטפחים חוסן ארגוני בזמני שגרה? ואיך נדע לאבחן ולמפות את מצב הארון שלנו היום?
המשתתפים יצאו עם כלים לתכנן, לבנות, לנהל, להעריך ולמדוד את רמת החוסן בארגון. ההרצאה משלבת דוגמאות מארגוניםבארץ ובעולם והומור.
פיתוח חוסן ניהולי , צוותי ואישי
הטלטלות של השנה האחרונה מוכיחות יותר מתמיד את נחיצותו של חוסן אישי וניהולי כבסיס לגמישות, לעמידות מול זעזועים ושמירה על הרציפות בתיפקודי הארגון ואנשיו. כיצד מנהלים לחצים ועומסים בתקופה זו? כיצד מווסתים את הלחץ? מהי התקשורת והכלים לפיתוח חוסן ניהולי וחוסן צוותי?
ההרצאה מאגדת כלים יישומיים לעבודה היומיומית ומשלבת הדגמות והומור.
המשתתפים יצאו עם סל כלים ליישום תוך כדי עבודתם היומיומית.