קורות חיים

ליאור צורף
חכמת ההמונים והגשמת חלומות הרעיון של חכמת ההמונים הוצג בשנת 2005 ע"י James Surowiecki ובו הוא טוען שקבוצות גדולות של אנשים חכמות יותר מקבוצה קטנה של מומחים. הטענה היא שההמונים יכולים לתת ערך רב יותר ממומחים בכל הקשור לפתרון בעיות, פיתוח מוצרים, יצירת חדשנות ואפילו בחיזוי העתיד. המהפכה הדיגיטלית מאפשרת לארגונים ולאנשים לחשוב ולקבל החלטות באמצעות חכמת ההמונים. ההרצאה הזאת מבוססת על ההרצאה שהעברתי ב-TED ונותנת השראה להגשמת חלומות ומימוש עצמי.
צורף עבד בחברת מיקרוסופט במשך 14 שנים. בתפקידו האחרון היה סמנכ"ל שיווק במיקרוסופט ישראל והוביל את אסטרטגיית השיווק בתחום האינטרנט וה-Consumer בחברה.בנוסף, הוא אחד מחלוצי תחום השיווק הדיגיטלי בישראל. הוא כותב את הבלוג הפופולארי The Future of Marketing ובנוסף שותף בתוכנית וידאו חדשנית באינטרנט בשם "שידורי הניסיון" באתר shidurey.com.צורף עוסק בין היתר ביעוץ בתחום השיווק הדיגיטלי ועובד עם המותגים הבולטים הגדולים ביותר בישראל. הוא מרצה בפקולטה למנהל עסקים במכללה למנהל ומנהל מקצועי של קורסי השיווק הדיגיטלי של איגוד השיווק הישראלי.
ליאור צורף בעל תואר ראשון ושני בהנדסת מערכות מידע מהטכניון והוא לומד לימודי דוקטורט באונ' בר אילן.
שפות בהן המרצה שולט
Hebrew
הרצאות נוספות של ליאור צורף
מרצים נוספים בתחום
חוות דעת ושאלות חשובות

0 משימות הושלמו