• ספק חיפוש חדש

קורות חיים

ליאור צורף

קטגוריות: אקטואליה

חכמת ההמונים והגשמת חלומות הרעיון של חכמת ההמונים הוצג בשנת 2005 ע"י James Surowiecki ובו הוא טוען שקבוצות גדולות של אנשים חכמות יותר מקבוצה קטנה של מומחים. הטענה היא שההמונים יכולים לתת ערך רב יותר ממומחים בכל הקשור לפתרון בעיות, פיתוח מוצרים, יצירת חדשנות ואפילו בחיזוי העתיד. המהפכה הדיגיטלית מאפשרת לארגונים ולאנשים לחשוב ולקבל החלטות באמצעות חכמת ההמונים. ההרצאה הזאת מבוססת על ההרצאה שהעברתי ב-TED ונותנת השראה להגשמת חלומות ומימוש עצמי.

צורף עבד בחברת מיקרוסופט במשך 14 שנים. בתפקידו האחרון היה סמנכ"ל שיווק במיקרוסופט ישראל והוביל את אסטרטגיית השיווק בתחום האינטרנט וה-Consumer בחברה.בנוסף, הוא אחד מחלוצי תחום השיווק הדיגיטלי בישראל. הוא כותב את הבלוג הפופולארי The Future of Marketing ובנוסף שותף בתוכנית וידאו חדשנית באינטרנט בשם "שידורי הניסיון" באתר shidurey.com.צורף עוסק בין היתר ביעוץ בתחום השיווק הדיגיטלי ועובד עם המותגים הבולטים הגדולים ביותר בישראל. הוא מרצה בפקולטה למנהל עסקים במכללה למנהל ומנהל מקצועי של קורסי השיווק הדיגיטלי של איגוד השיווק הישראלי.
ליאור צורף בעל תואר ראשון ושני בהנדסת מערכות מידע מהטכניון והוא לומד לימודי דוקטורט באונ' בר אילן.

  0 דירוגים

שפות בהן המרצה שולט

  • Hebrew

הרצאות נוספות של ליאור צורף

מרצים נוספים בתחום

חוות דעת ושאלות חשובות

0 כוכב -
ביקורת 0
0.00% שיעור השלמה

0 משימות הושלמו

0
0
0
0
0
איכות ההרצאה
0
התאמה לציפיות
0
הרצאה מעניינת
0
הרצאה מרגשת
0
אין מידע זמין.

קבל תשובות לשאלות שלך עכשיו

התחבר כדי לשלוח את שאלתך

בקשות להצעת מחיר עבור ליאור צורף

כניסת מרצים ולקוחות רשומים לאזור האישי

מרצים בתחום

  • רון פוגל

    רון פוגל, עו"ד, מרצה לקולנוע ומבקר קולנוע. מרצה על קולנוע…

  • דוד בר יוסף

    דוד בר יוסף הינו יליד ניירובי, קניה. עלה ארצה בשנת…

  • קרן מועלם נפתלי

    תחקירנית בכירה המתמחה בתוכן דוקומנטארי. לאחר ניסיון של שנים בפריים…

חיפוש מרצים